tirsdag 4. februar 2014

What a girl wants!

Du kan kalle det What a girl wants,eller bare skikkelig interiør cravings,det er hva som foregår rundt om i hodet mitt om dagen.

Det er fullt av ting jeg ønsker meg og som jeg bare virkelig skikkelig gjerne skulle hatt.

Hvorfor? 

Hjernevasket av interiør blogger, instagram og pinterest. Men jeg syns det er helt greit for det er ting jeg har skikkelig ,veldig, kjempe ,masse, ganske lyst på.

Materialist.

kanskje det kommer av at det nærmer seg vår og det blir litt og litt lysere og finere for hver dag som går, instinktet til å fornye hulen kommer frem?

Uansett her kommer dagens favoritt cravings. Milk lampen står først på kjøpe listen og er godkjent av den bedre halvdelen også =)

                                           Mille




1.Morter,hvor den er ifra?aner ikke men den er hvit og sånn jeg vil ha den.

2.Butterfly knagger fra makers with agendas

3.The dots knagger fra muuto,disse hadde gjort seg både i gang og på soverommet

4.Smeg og hellige smeg,trenger ikke å si noe mer om det.

5.Milk lamp, evig favoritt,denne kommer snart i hus.

6.Bellini krukke fra Kähler ,finnes i mange fine duse farger.

7.Flow jug ,salt og pepper kverner fra muuto

8.Pinocchio teppe fra hay. dette er det så mange som har men det hindrer meg fortsatt ikke i å ville ha det selv,tenk så glad man blir av å stå midt på dette teppet en grå hverdag. En glad farge eksplosjon.

1 kommentar:

Bloggarkiv