torsdag 6. mars 2014

Dots oHoi


Jeg leter alltid etter bilder som kan passe hjemme hos oss men finner sjelden noe som er i min prisklasse og som jeg har troen på at kan vare lenge, ettersom jeg er i gjennomsnittet glad i å bytte ut og forandre utrykket.

Derfor er det like greit å lage det sjæl!

Bildet under er rett og slett laget av fargeprøver som jeg plukker med meg hver gang jeg er innom en male butikk.
Jeg klarer bare ikke å gå tomhendt fra hyllen som inneholder så mye fine farger og glede på samme sted.

Så gjorde det ikkeno at jeg fant de samme fargene på opphengs knotter. 

Litt fornyelse er godt og farger gjør meg glad.

                                                    Mille









Langt ifra de beste bildene som er tatt, men du skjønner greia=)  

1 kommentar:

Bloggarkiv