lørdag 22. mars 2014

pip pipp

Jeg har en stor forkjærlighet for alt som har med fugler å gjøre,ikke spørr meg hvorfor eller hvordan,sånn er det bare!

Det er fugler i mange kriker og kroker av huset og tilogmed på tørkerull holderen for kjøkken papir sitter en liten pip.

Her er mitt nyeste funn som jeg legger til i litsten over interiør cravings og wants.
Bildet er laget av Jenny von Döblen og kommer fra Mini Empire.

De søte fuglene fra applicata er også noe som hadde passet bra inn her hjemme,lurer på om jeg ikke skal begynne å samle på de til vinduskarmene.

God helg videre og nyt dagen i morgen.



                          pip pipp                  Mille




Bildet kan du få kjøpt på room21.no

Applicata Bird: 475kr hos bla backeigrensen, disse søte små måler
13,5x7,4 cm og er helt fantastiske når de samles i en liten gruppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv