mandag 17. mars 2014

Søsken kjærlighet og gleder

Har hatt besøk av store søster i noen dager og det har vært så hyggelig,vi ses ikke så ofte som vi gjerne vil men når vi ses er det alltid like hyggelig og stas,det er ingen andre som forstår meg bedre og som virkelig skjønner alt sånn som henne.

Jeg er så enormt stolt over å få være akkurat hennes søster!
For meg er hun akkurat som Pippi.

På søndag var det tid for avreise igjen noe som er like trist hver gang men jeg vet jo at det ikke er noe problem å plukke opp telefonen for å få kontakt.Og det er ikke lenge til vi ser hverandre igjen.
Noen ganger skulle jeg alikevel virkelig ønske det var litt kortere vei mellom oss så jeg bare kunne stikke innom for en kopp te eller for å ta en gåtur sammen.

Overaskelsen var derfor stor når jeg fikk melding om at det var noe til meg på gjesterommet.
Godt gjemt fant jeg denne og når jeg pakket opp begynte tårene å trille av glede.

Det er ingen bursdag og jeg har ikke gjort noe spesielt det var bare fordi hun syns jeg fortjente det.

Dette gjorde en blåmandag om til både gul og rosa for meg.
Denne følelsen kommer til å vare lenge.

Alle skulle hatt en søster i livet.




                                         Mille



(til Anette: Du er den beste,jeg er så heldig som har deg!) 











1 kommentar:

  1. Ble litt våt i øyenkroken når jeg leste dette merket jeg :) Fint å kunne overraske deg med noe jeg visste du ville bli veldig glad for. Håper vi sees snart igjen! Masse klemmer.

    SvarSlett

Bloggarkiv