onsdag 11. desember 2013

Nedtelling



Tenk at det bare er 13 dager igjen til selveste julaften. Tiden går så fort i desember, kanskje fordi det er så mye og glede seg over og fordi det generelt skjer så mye mer sosialt på denne tiden?

Det er uansett en fin tid, enten du stresser deg gjennom eller er mer av livsnyter typen som lener deg tilbake og tenker at det ordner seg. Jeg hører til i den siste kategorien, men livsnyteren brukte noen år på å utvikle seg.

Jeg er ferdig med julegaver og skal starte med innpakking, noe jeg gleder meg til og koser meg med.




det pyntes litt og litt mer i nummer 33 for hver dag som går gjennom hele desember,det er trikset for å få kabalen til å gå opp for meg og ikke føle at det blir stress. Så er det veldig koselig og få nyte av julepynt og stæsj som bare kommer frem en gang i året.




Ønsker deg en rolig førjulstid med masse hygge og kos.         Mille♥  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv