torsdag 12. desember 2013

Vinter stemning


Fant så mange fine bilder på weheart it her om dagen så nå måtte de rett og slett vises frem.
Jeg elsker å titte på bilder og hente inspirasjon fra blogger,nettsider og blader. dette er noe jeg kan gjøre i timesvis av gangen og gjerne hver dag om det er mulighet for det,lidenskap og hobby? eller litt av begge deler.
Når det blir litt for mye bilder innenfor samme tema (hangups) samler jeg de og lager inspirasjons collager for å holde litt orden i kaoset. Det funker for meg. Jeg Husker flere ideer og forbinder motivene med hverandre,tankene jeg har hatt og hva jeg liker med hvert enkelt motiv.
I denne collagen er det følelser som er stikkordet mitt.
Jul får meg til å føle:
-glede
-kjærlighet
-lykke
-smak
-lukt
-tekstur
-letthet

Håper du får litt stemning og inspirasjon når du titter innom.
                                                   

                                                      mille






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv