lørdag 11. januar 2014

Å drive DanK er en kunst!

Jeg er alene hjemme i helgen og bedriver egentlig bare dank.
Det er digg og jeg må innrømme at jeg kanskje er litt for glad i denne egentiden hvor jeg bare kan danke rundt som jeg selv vil til alle døgnets tider, det ender stort sett med at jeg danker og danker og ikke kommer meg i seng før altfor seint på kvelden og er ganske gira fordi jeg gjerne har helt i meg litt for mye brus eller litt for mye vin, alt ettersom men er jeg alene hjemme så er det lakenskrekken lenge leve helt til dagen etter hvor det ser ut som om jeg bor i senga.

 Da er stemningen som bildet under og det er absolutt noe av det beste jeg vet.

Våknet opp til et tynt lag med hvit herlig ny snø utenfor vinduet i dag og ble bare liggende å titte ut.
Alt blir så rent,lyst og fint bare det kommer litt snø.
Håper den blir liggende litt og at det kanskje kommer såpass at vi får tatt noen etterlengtede ski turer snart.

Ha en flott kveld, jeg danker videre og serverer bruschetta til ei som stikker innom en tur i kveld.
                                                                                                           
                                                                                                               Mille



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv